Проектна діяльність

 ЕТАПИ ПРОЕКТУ
Підготовчий етап 
І етап Інформаційний
ІІ этап Пошуково-дослідницький
      • У чому сила людини?
      • Приклади з життя людей з обмеженими фізичними можливостями, які досягли успіхів у різних сферах діяльності.Розповідь про одну людину з обмеженими фізичними можливостями, яка досягла успіху.
III этап Практичний
  • Як впливають спортивні ігри на здоров'я людини?
  • Вибрати одну з старовинних спортивних ігор народів світу і зіграти в неї командою. Зафіксувати це нафотографіях, відеоролику і розмістити у спільній презентації.
Заключний етап
  • Заповнення 3 і 4 стовпчиків «Таблиці З-Х-Д».
  • Відповідь на ключове питання  проекту у формі есе.
  • Відповіді на Вікторину «У здоровому тілі - здоровий дух».
  • Підбиття підсумків.
  • Рефлексія учасників і тьюторів команд.
        Тьютори і учасники команд роблять відмітки про виконання завдань кожного етапу і оцінюють свою особисту участь у роботі команди в ТАБЛИЦІ просування команд «Кроки до успіху».
        Обговорення питань, пов'язаних з проектом, спілкування тьюторів команд та організаторів проекту буде проходити в Спільноті проекту «Будьте здорові!». Спільнота закрита, запрошення тьюторам висилаються по електронній пошті персонально після підтвердження реєстрації. У Співтоваристві і на сторінках сайту проекту в коментарях Ви можете задавати питання, якщо Вам щось не зрозуміло.
        Ви повинні познайомити батьків з буклетом, підписати Декларацію учасників навчального мережевого проекту «Будьте здорові!», учнів зі стартовою презентацією та планом проведення проекту.



Назва проекту

Майбутнє без насильства!

Автор проекту

Тема дослідження

Профілактика насильства серед підлітків

Проблема дослідження

Суспільство завжди приділяє особливу увагу проблемі поведінки людей, яка не відповідає загальноприйнятим або офіційно встановленим соціальним нормам. Проблема насильства над дітьми залишається актуальною для нашої країни, незважаючи на те, що на законодавчому рівні будь-які прояви насильства по відношенню до дитини заборонені.Соціальна і психологічна незрілість дітей ставить їх у повну залежність від дорослих. Ця залежність, а також нездатність захистити себе, робить їх особливо уразливими перед різними проявами насильства.

Гіпотеза дослідження

Насильство вбудоване в структуру соціальніх відносин як спосіб взаємодії суб'єктів один з одним .

Мета дослідження

Дослідити причини та наслідки насилля над підлітками в системі соціальних відносин.

Хід і результати дослідження

Дослідження носить навчально-експерементальний характер.
На першому етапі учні знайомляться з темою проекту та головною проблемою дослідження. Соціальний педагог знайомить дітей з статистикою підлітків у нашій країні, які зазнали насильства. В ній зазначено, що протягом минулого та цього року майже 60% українських дітей страждають від насильства. Торік в Україні від фізичного та психологічного насильства страждає майже 58% дітей у віці від 2 до 14 років. Внаслідок чого були проведенні дослідження в усіх регіонах України серед 12 тисяч домогосподарсв і навчальних закладів. Відомо, що 11% всіх опитуваних вважають, що насильство- це нормальний метод поводження з дітьми.
Задачею цього етапу є: ознайомити дітей з найпоширенішими причинами насильства.
Другий етап заключається у виявленні кількості дітей, які стали жертвою насильства за допомогою опитування.
Пропонувались наступні запитання:
Чи доводилося Вам бути жертвою насильства?
Чи допускав хто-небудь по відношенню до Вас психологічне насилля?
Які прояви насилля ви зазнавали по відношенню до себе?
Отриманні результати зображені на діаграмі, де ми можемо побачити, що менша кількість оптантів - 35%, хоть раз, але були жертвою насилля А решта 65% - не зазнавали насильства над собою,але були його свідками .
На третьому етапі учні об'єднались у дві групи: пошуковці та експерти. Саме експерти допомагають соціальному педагогові у наданні порад пошуковцям. Створюються "штучні" ситуації, у яких експерти намагаються допомогти пошуковцям у виборі вірного варіанта виходу з ситуаційз різними видами насилля, а також пояснюють цінність отриманих знань для здоров'я кожної особистості.
Метою експертальної частини є навчити дітей знаходити вірні та безпечні шляхи виходу з різноманітних стресових ситуацій.

Висновки

У сучасному світі нас колом оточує явище насильства. Воно присутнє,хоча і не являється переважним у стосунках між людьми. Всі говорять, обговорюють, сперечаються але мало хто задумувався про причинами, які призводять до такої поведінки. Завдяки проекту ми розкрили причини, які призводять до цього суспільного лиха, і змінилася думка більшості підліткі до цього явища.Діти замислилися над своєю поведінкою та поведінкою оточуючих.

Корисні ресурси


Назва навчальної теми

Проект: "Обери собі майбутнє!

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Психологія, Соціальна педагогіка

Вік учнів, клас

11 клас, 16-17 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект «Обери собі майбутнє!» розроблено для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Завданнями проекту є: - створення умов для вибору професії, разом з тим формування здатності до самостійного й усвідомленого рішення щодо свого вибору; - вселити віру у власні сили та бачення перспективи кращого розвитку свого майбутнього. Потрібно не просто мріяти, а цілеспрямовано йти до мрії; - допомога учневі зосередитися та розібратися в тому, чого він «хоче» - його бажання, інтереси, нахили, і що він «може» - які в нього знання, здібності, стан здоров'я, і наскільки виникає «потреба» його вибору на ринку праці. Основна ідея проекту полягає у: - повідомленні профорієнтаційної інформації; - вихованні у школярів відповідального й активного ставлення до свідомого та самостійного вибору майбутньої професії; - розвитку пізнавальної активності, ініціативності, самостійності, творчості, спостережливості; - стимулюванні особистості до самоосвіти, самооцінки, самопізнання та самовдосконалення; - формуванні необхідних у майбутньому професійно важливих якостей особистості, правильного розуміння сутності професійного самовизначення та мотивів вибору професії. Результати діяльності будуть представлені на шкільному "ярмарку професії", на яку планується запросити батьків та вчителів. Продуктом навчально-експериментального дослідження стане учнівська презентація "Твоє майбутнє - в твоїх руках".

План вивчення теми

Оцінювання

Оцінювання проводиться впродовж всього проекту. Для визначення навчальних потреб учнів, в даному проекту застосовано метод оцінювання - Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався (З-Х-Д) схеми. За інструмент було обрано електронну таблицю з заголовком теми, що вивчається та таблицею З-Х-Д. Також на початку проекту ми оцінюємо спонукання учнів до самоспрямування до навчання і співробітництва методом – спостереження груп, до якого дібрано інструмент - рефлексія. Впродовж роботи над проектом моніториться прогрес учнів за допомогою методу зустрічі й консультації за проектом, за допомогою якого обрано інструмент - розклад, цілі і форми роботи. Також впродовж роботи над проектом проводиться перевірка розуміння і підтримки метапізнання. Методом оцінювання було обрано - відео і фото журнали, до якого дібрано інструмент альбом фотографій та збірка відеозаписів, які можна оцінити за підходом творчості та гнучкості. Для цього застосовано контрольний список. Наприкінці проекту визначалися рівні здобутих учнями знань та отриманих навичок за підтримки методу – мережеве опитування з інструментом - опитувальник.Аналіз інтернет – ресурсів проводився за допомогою інструменту - критичне оцінювання веб-сторінок.

Діяльність учнів та вчителя

Результати діяльності учнів:на першому етапі вчитель знайомить старшокласників із публікацією "В твоїй професії - твоє майбутнє" та знайомить з основною проблемою "Що для тебе важливо", яку вони будуть досліджувати протягом шести тижнів. Метою проекту є допомога старшокласникам у визначенні майбутньої професії, їхньої обізнаності різних категорій професій та з*ясування особисто для себе, що стоїть для них на першому місці з професійних та життєвих цінностей. З метою реалізації проекту, застосовується "Диференційно-діагностичний опитувальник" (ДДО) Е. А. Клімова, де учні були поділені на п'ять груп, а саме: людинаприродатехнікахудожній образ та знакова система. Дослідження типу навчально-експериментальне. Навчання стосується початкового етапу, коли вчитель об'єднує групи, а експеримент заключається у відвідуванні закладів відповідних типів професій, до них можна віднести: Центр соціальної допомоги неповнолітнім, Ботаніний сад, Станція технічного обслуговування (автосервіс), художній музей; бухгалтерія.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Фах, навчальний предмет

соціальний педагог

Навчальний заклад

Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського

Місто\село, район, область

м. Одеса

Контактні дані

natysichka1@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

02.09.14.-31.12.14.

Місце проведення тренінгу

вул. Старопортофранківська, 71

Тренер


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Конкурс-ярмарок педагогічної творчості

14 лютого 2019 року в Рівненській відбувся міський етап обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості. Педагоги міста мали змогу ...